کد خبر: ۳۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
پایگاه خبری الریاضیه عربستان در آستانه دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الاهلی در گزارشی کوتاه به بررسی آخرین وضعیت شاگردان برانکو پرداخت.

به گزارش آوای نشاط، پایگاه خبری الریاضیه عربستان در آستانه دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران والاهلی در گزارشی کوتاه به بررسی آخرین وضعیت شاگردان برانکو پرداخته که البته این گزارش سرشار از اشتباهات واضح و عجیب است.

الریاضیه در این گزارش با اشاره به آخرین بازی پرسپولیس در لیگ ایران پیش از دیدار با الاهلی نوشت: پرسپولیس با پیروزی در یکی از سخت‌ترین بازی‌های لیگ برتر ایران به مصاف الاهلی می‌آید. این تیم پیش از بازی در لیگ قهرمانان با نتیجه یک بر صفر موفق به شکست پیکان شد تا با اختلاف پنج امتیاز نسبت به تیم دوم در صدر جدول لیگ ایران قرار بگیرد.

الریاضیه در حالی چنین گزارشی را منتشر کرده که پرسپولیس در آخرین بازی خود با نتیجه ۲ بر صفر پیکان را شکست داد و حالا با اختلاف دو امتیاز نسبت به تراکتورسازی صدرنشین لیگ است.

در بخش پایانی این گزارش هم با نقل خبر عجیب دیگری آمده است: برانکو سرمربی کروات پرسپولیس درخواست اعضای هیئت مدیره باشگاه برای عقب انداختن زمان بازی با پیکان را نپذیرفت، چرا که نگران مصدومیت بازیکنان تأثیرگذار تیم خود و یا شکست در این بازی بود که ممکن بود روی شرایط روحی شاگردانش تأثیرگذار باشد!

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: