کد خبر: ۲۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
هفته گذشته بود که در رابطه با نام وزارت بهداشت به وزارت ارشاد و رییس صداوسیما در رسانه ها مطالبی بیان شد و در همین روزنامه هم به آن پرداختیم. قرار شده بود که طبق این نامه برخی اقلام و کالاهای مضرّ در تلویزیون تبلیغ نشوند که نام برخی از این کالاها نیز در یکی از خبرگزاری ها ذکر شده بود.

به گزارش آوای نشاط هفته گذشته بود که در رابطه با نام وزارت بهداشت به وزارت ارشاد و رییس صداوسیما در رسانه ها مطالبی بیان شد و در همین روزنامه هم به آن پرداختیم. قرار شده بود که طبق این نامه برخی اقلام و کالاهای مضرّ در تلویزیون تبلیغ نشوند که نام برخی از این کالاها نیز در یکی از خبرگزاری ها ذکر شده بود.

گویا پی گیری های وزارت بهداشت نتیجه داده و چند روزی است که کمتر شاهد تبلیغ برخی کالاهای مضرّ از جمله قند و شکر، سس، چیپسریال پفک و روغن نباتی و شیرینی و شکلات هستیم که می تواند اتفاق خوبی باشد. اما از آن طرف هم از زمانی که تبلیغ این کالاها در تلویزیون ممنوع شده است، تبلیغات فرش و شرکت های مخابراتی به اوج خود رسیده اند.

گرچه این انتظار می رفت که به دلیل بحران مالی که تلویزیون به آن دچار است، با حذف برخی کالاها دچار مشکلاتی شود. از این رو روی به تبلیغ شرکت هایی آورده که مدام در برنامه های مختلف هم درباره حمایت آنها از برنامه های مذکور صحبت به میان می آید و بیننده بخت برگشته هم چاره ای جز دیدن و تحمل این تبلیغات ندارد!

 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: