به گزارش آوای نشاط، این تیزر با محوریت آسیب های وارده به خسارت دیدگان از سیل نوروز ۹۸ تولید و منتشر شده است.
دبیر کمیته عالی تبلیغات بانک ملت در این خصوص اظهار داشت: تیزر جدید مسوولیت اجتماعی بانک ملت با سبک و سیاقی جدید طراحی و تولید شده است تا تاثیرگذاری بیشتری بر مخاطبان داشته باشد.
صابریان افزود: تیزر جدید مسوولیت اجتماعی روایتی است از ناامیدی تا به امید رسیدن در میان هموطنانی که به یکباره سیل، منزل مسکونی و امکانات زندگی آن ها را تخریب کرد.
مدیرامور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت در خصوص ویژگی های فنی این تیزر نیز گفت: این تیزر با محوریت انتشار در شبکه های اجتماعی وVODها تولید شده است و نکته قابل ملاحظه در محتوای آن، واقعی بودن تمامی شخصیت ها و صداهاست ضمن آن که سناریوی طراحی شده به نحوی بوده که کمک های بانک و ساخت تیزر، مغایرتی با حفظ کرامت انسانی نداشته باشد.
وی با بیان اینکه محتواهای تبلیغاتی مستقیم در زمینه مسوولیت اجتماعی ممکن است با بازخوردهای منفی مواجه شود، درگیر سازی احساسات مخاطب و تهییج او برای مشارکت در امور خیریه را یک هدف مهم و کلیدی در ساخت محتواهای مسوولیت های اجتماعی برشمرد.
صابریان تاکید کرد: تولید محتوای رسانه ای از اقدامات یک سازمان در زمینه مسوولیت های اجتماعی یک عُرف حرفه ای جهانی است و بانک ملت اقدامات ارزشمندی در حوزه مسوولیت های اجتماعی انجام داده که لازم است به آگاهی مخاطبان، مشتریان و اقشار مختلف جامعه رسانده شود.
وی اضافه کرد: تیزر جدید مسوولیت اجتماعی بانک ملت هم اکنون با هشتگ #ملت_کنارملت در کانال آپارات بانک ملت به نشانیaparat.com/bankmellat.official، کانال رسمی بانک ملت در روبیکا به نشانیrubika.ir/bankmellatو صفحه اینستاگرام به نشانیInstagram.com/bankmellat.officialدر دسترس علاقه مندان است ضمن آن که بسیاری از رسانه های رسمی و غیررسمی کشور نیز در روزهای اخیر این تیزر را در سطح وسیع بازنشر کرده اند.
دبیر کمیته یکپارچه سازی مسوولیت های اجتماعی بانک ملت در توضیح اقدام اخیر بانک ملت در زمینه مسوولیت اجتماعی نیز اظهار داشت: این کمک ها شامل ۱۲۰ بسته لوازم خانگی ضروری از قبیل یخچال، سرویس قاشق و چنگال، سماور و پنکه بود که به دستور دکتر بیگدلی مدیرعامل بانک تهیه و به خسارت دیدگان از سیل در سه استان لرستان، خوزستان و گلستان اهدا شد.
انتهای پیام/