|
منوچهر اکبرلو مدرس دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار "آوای نشاط"درباره پخش سریال "زیرخاکی" گفت : سریال با حواشی روبه رو شد که خوشبختانه مدیران سازمان صدا و سیما این بار بدون توجه به فضای مجازی از حاشیهها دوری کردند و برای پخش تسلیم جو فضای مجازی نشدند.
وی ادامه داد: مدیران رسانه ملی باید خلاء فضای مجازی درخصوص آثار نمایشی را پر کنند و این فضا را مدیریت کنند نباید سازمان صدا و سیما از این فضا غافل شود . گاها دیدیم فضای مجازی و حواشی مختلف برای یک سریال منجر به کوتاه شدن سریال یا تغییر در آن میشود.
اکبرلو: درباره سریال زیرخاکی خوشبختانه مدیران رسانه ملی نسبت به فضای به وجود آمده برای کار تسلیم این فضا نشده و درست مدیریت کرده و در نهایت سریال پخش شد که امیدواریم نظر مخاطب را جلب کند. مدیران سازمان صدا و سیما نباید عرصه را برای جولان برخی مغرضان در این عرصه باز بگذارند، این فضا را جدی بگیرند و ان را مدیریت کنند مانند برخوردی که با سریال زیرخاکی شد نه آن که توسط این فضا مدیریت شوند و کاری که مدتها برای آن صرف وقت و هزینه شده است تحت تاثیر فضای مجازی از نمایش آن پرهیز کنند.
این کارشناس رسانه تاکید کرد: در سریالهای خارجی قبل از عرضه کار، فضای مجازی با دست پر سریال را معرفی کرده و اطلاعات را به زیبایی به مخاطب ارائه میدهند و مخاطب ترغیب به دیدن کار میشود. جای خالی این نوع تبلیغات برای سریالهای پرمخاطب ایرانی خالی است.
انتهای پیام/