کد خبر: ۵۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری با بیان اینکه ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان باید در سامانه ارزیابی انجام شود، گفت:مهلت ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان در سامانه ارزیابی تا پایان تیر تمدیدشد.

به گزارش آوای نشاط، شهرام حی شاد مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات  پستی و دفاتر پیشخوان  خدمات  رگولاتوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه دفاتر پیشخوان باید اطلاعات خود را تا پایان تیرماه در سامانه ارزیابی ثبت کنند، گفت: سامانه ارزیابی دفاتر پیشخوان دولت در شروع کار بر اساس اطلاعاتی که دفاتر در آن ثبت می‌کنند امتیاز و رتبه هریک از دفاتر را مشخص می کند که در این رابطه باید بگویم مهلت ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان در سامانه ارزیابی به مدت یک ماه دیگر تا پایان تیر تمدید شده است.

* عدم ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان رتبه آنها راکاهش می‌دهد

وی افزود: اگر دفاتر اطلاعات خود را در سامانه وارد نکنند به عنوان دفاتری که رتبه آنها ۳ است معرفی می‌شوند و تا ۶ ماه آینده که ارزیابی دوم انجام خواهد شد باید منتظر بمانند تا اطلاعات خود را تصحیح کنند البته احتمال تمدید طرح ارزیابی دفاتر پیشخوان وجود دارد.

*  کشور دارای ۶۹۳۶ دفتر پیشخوان شهری و۹۲۲ دفتر روستایی است

وی افزود: در حال حاضر ما در سراسر کشور دارای ۶۹۳۶ دفتر پیشخوان شهری و۹۲۲ دفتر روستایی هستیم که همه آنها خوشبختانه دارای استانداردهای مورد نیاز هستند. به طوری که سنجه‌های نظارت ارزیابی تبدیل شده و توسط کمیسیون وزارت ارتباطات برای این دفاتر ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: