|
"آوای نشاط" - اقتصاد: این تفاهمنامه که به امضای محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و دکتر علی بهادری جهرمی رییس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه رسید، ارائه خدمات ویژه بانکی در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک و همچنین ارائه خدمات حقوقی تخصصی و کارشناسی را از سوی مرکز، امکان پذیر خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، اعتبار زمانی این تفاهمنامه از تاریخ امضا به مدت سه سال شمسی تعیین شده است و با توافق طرفین برای سال یا سالهای بعدی قابل تمدید خواهد بود.
محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضای این تفاهمنامه، با عرض تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) با بیان این نکته که این تفاهمنامه بیش از ۴۵ هزار نفر از افراد متخصص جامعه اعم از وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده را تحت پوشش قرار خواهد داد، اظهار داشت: انعقاد این تفاهمنامه میتواند اثرات مثبتی را برای بانک ملت به همراه داشته باشد و امیدواریم که منشاء خیر و برکت برای دو طرف باشد.
وی با بیان این نکته که تعامل دوطرفه، تعاملی پایدار خواهد بود، اضافه کرد: امیدواریم که بانک ملت بتواند به نحو شایستهای تعهدات خود را در این تفاهمنامه اجرایی کند و خدمات مورد نظر وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده را در کوتاهترین زمان و بهترین شکل ممکن، به آنان ارائه کند.
مدیرعامل بانک ملت، با تاکید بر این نکته که نحوه و زمان ارائه خدمات بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: گروه هدف این تفاهمنامه، قشر خاصی هستند و نوع تعامل، نحوه ارائه خدمات و زمان دریافت خدمات در افزایش رضایت آنان، بسیار تاثیرگذار است.
وی با اشاره به این نکته که بانک ملت در هر استان یک شعبه را برای اجرایی کردن مفاد تفاهمنامه، تعیین خواهد کرد، افزود: خوشبختانه این بانک با امکانات و زیرساختهای قوی فناوری اطلاعات سرآمد شبکه بانکی کشور است و آمادگی دارد تا هرنوع خدمتی را در سریعترین زمان تولید و به جامعه هدف این تفاهمنامه ارائه کند.
علی بهادری جهرمی رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه هم در سخنانی با قدردانی از مسوولان بانک ملت بابت انعقاد این تفاهمنامه، از این بانک به عنوان بزرگترین بانک خصوصی و یکی از بهترین بانکهای کشور نام برد و گفت: بیش از ۳۰ هزار وکیل دادگستری، ۱۴ هزار کارشناس رسمی دادگستری و یکهزار مشاور خانواده جامعه هدف این تفاهمنامه هستند که امیدواریم بانک ملت بتواند حمایتهای خوبی را از این قشر انجام دهد.
وی با بیان این نکته که تمرکز حسابهای مرکز نیز در بانک ملت شروع شده است، جامعه وکلا را جامعهای حساس و زودرنج خواند و اظهار امیدواری کرد که نحوه ارائه خدمات به گونهای باشد که خود وکلا به مبلغان بانک ملت تبدیل شوند و با مشاهده وضعیت متفاوتی در زمینه بانکی، دیگران را نیز به استفاده از خدمات این بانک تشویق کنند.
بهادری با تاکید بر این نکته که عملکرد گذشته بانک ملت نشان میدهد که قطعا به سوی اجرای هرچه بهتر این تفاهمنامه پیش خواهد رفت، تصریح کرد: مرکز نیز برای ارائه هرگونه خدمات حقوقی و کارشناسی به بانک آمادگی کامل دارد.
بر اساس این گزارش،در این جلسه قرار شد تا با تشکیل کارگروهی متشکل از کارشناسان بانک و مرکز، اجرایی شدن هرچه بهتر این تفاهمنامه در دستور کار قرار گیرد.
همچنین محمود اخلاقی و عباس جعفرلو معاونان مدیرعامل، علی اکبر صابریان مدیر امور، مجتبی توکلی رییس اداره کل بانکداری شرکتی و علی محمدی مدیر شعب منطقه پنج تهران بانک ملت نیز در این جلسه حضور داشتند.
انتهای پیام/