|
آوای نشاط: دسترسی اکثر ساکنان کرهی زمین به اینترنت اتفاق مثبتی است. اینترنت بستری برای درآمدزایی و ارتباط با بقیه فراهم میکند. تعداد قابل توجهی از مطالبی که در اینترنت میبینیم تکراریاند (خصوصا در رسانههای ایرانی) و گوگل بهعنوان بزرگترین و پراستفادهترین موتور جستوجو، جزئیات جالبی در این زمینه منتشر کرده است.
براساس نوشتهی گیزچاینا، گوگل رویدادی در سنگاپور برگزار کرد و گفت ۶۰ درصد از کل محتواهایی که در اینترنت وجود دارد، تکراری هستند. گوگل این دسته از محتواها را اینگونه تعریف میکند: «محتوای تکراری بهطور عمومی بلوکهای راهبردیِ محتوایی در داخل یا بین دامنهها هستند که یا کاملاً با محتوایی دیگر برابرند یا بهطور واضح با آن شباهت دارند.»
وبسایتهایی که روی سئو تمرکز ویژهای دارند، باید از نوشتن مطالب تکراری خودداری کنند. گوگل توجه ویژهای به این موضوع نشان میدهد.