کد خبر: ۶۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴
به گفته سخنگوی هما، تفاهم‌نامه‌ای بین این شرکت و چهار ایرلاین دیگر منعقد شده تا در صورت بروز مشکل برای هواپیمای یک ایرلاین، شرکت‌های دیگر بتوانند به مسافران خدمات ارائه دهند.

آوای نشاط: حسام قربانعلی در جمع خبرنگاران گفت: امروز در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اتفاق خوبی افتاد و آن هم این بود که با حضور مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی آسمان، کیش‌ایر، قشم‌ایر و آتا جلسه‌ای به میزبانی هما در راستای هم‌افزایی برای خدمات هرچه بهتر به مسافران نوروزی برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به تفاهمی که بین شرکت‌های حاضر برگزار شد، اگر در یکی از ایستگاه‌ها، هواپیمای یکی از این شرکت‌ها دچار مشکلی شود، شرکت‌هایی که هم‌پیمان شدند می‌توانند با حداکثر ظرفیت در آن ایستگاه حاضر شده و به مسافران خدمات ارائه دهند.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: این تفاهم و هم‌افزایی در راستای خدمات هرچه بهتر اتفاق افتاده و امیدواریم بتوانیم پاسخگوی مسافران باشیم و این مرحله از سفرها که پیک سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین‌ماه خواهد بود، به سلامت و با حداقل تاخیر و حداکثر رضایتمندی برای مسافر انجام شود.  

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: