کد خبر: ۱۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
‎نماینده شرکت شهر سالم در کربلا، خدمات این مجموعه به خدام الحسین را تشریح کرد.

به گزارش آوای نشاط ‎دکتر محمود امانی - نماینده شرکت شهر سالم در کربلا با حضور در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات شرکت شهر سالم در کربلا برای پوشش پیاده روی اربعین گفت: حضور نیروهای شرکت شهر سالم برای ارائه خدمات در کربلا و نجف، هم زمان با حضور نیروهای خدمات شهری است، یعنی با مستقر شدن خدام الحسین، شرکت شهر سالم هم خدماتش را ارائه می‌دهد.

‎وی با بیان اینکه ارائه خدمات ما در دو بخش خدمات بهداشتی و درمانی‎صورت می‌گیرد، گفت: این خدمات تا دو سه روز پس از اربعین نیز ادامه خواهد داشت.

‎امانی با اشاره به خدمات بهداشتی گفت: این خدمات شامل توصیه‌های بهداشتی به همکاران نیروهای خدمات شهری و نظارت بر فعالیت نیروهای پشتیبانی مانند سیستم پخت و پز، ارائه غذا، رعایت اصول بهداشتی و... است.

‎نماینده شرکت شهر سالم در کربلا در مورد خدمات حوزه درمان نیز با بیان اینکه در این حوزه نیز خدماتی که به صورت روتین در هر مجموعه درمانی ارائه می‌شود، اینجا هم به خدام الحسین ارائه می‌دهیم، افزود: ما اینجا با امکانات موجود، تقریبا برای ارائه خدمات به همه بیماران آمادگی داریم، بویژه بیماری‌هایی که شایع است و اینجا معمولا اتفاق می‌افتد.

‎نماینده شرکت شهر سالم در کربلا شایع‌ترین بیماری‌ها در این مدت را مربوط به بیماری های تنفسی، گوارشی، اسکلتی و عضلانی دانست.

‎وی درباره علت شیوع بیماری های تنفسی گفت: علت اصلی این بیماری ها، بحث هوای اینجاست. خدام الحسین روزانه چندین ساعت فعالیت می کنند، تعریق شان زیاد است و باعث سرماخوردگی می شود و امسال هم که بارش شدید باران و تغییر دمای ناگهانی را داشتیم، این بیماری‌ها بیشتر شده بود.

‎امانی در توصیه به زوار گفت: اصلی‌ترین توصیه، انجام مسائل پیشگیری است. اگر زائران زمینه بیماری دارند، داروها را حتما با خودشان همراه داشته باشند و مراقبت ها را انجام دهند. تا حد امکان از مصرف مواد غذایی غیربهداشتی پرهیز کنند و استراحت کافی داشته باشند.


‎انتهای پیام/

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: