کد خبر: ۴۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
طبق اعلام شرکت حمل و نقل ریلی رجا بر اساس اطلاع‌رسانی‌های انجام‌شده قبلی، این شرکت ریلی همه هزینه‌های استرداد بلیت قطارهایش را پرداخت می‌کند و تفاوتی در نحوه خرید بلیت توسط هم‌وطنان وجود ندارد.

به گزارش آوای نشاط، به نقل از روابط عمومی رجا، ‌برای پرداخت هزینه استرداد بلیت قطارهای رجا تفاوتی در نحوه خرید بلیت توسط هموطنان به روش‌های مختلف اعم از وب سرویس‌ها و اپلیکیش‌ها، نمایندگی‌های فروش و تلفنی از طریق سامانه ۱۵۳۹ وجود ندارد.

بر اساس این اطلاعیه مسافرانی که اقدام به استرداد بلیت‌های خود از طریق وب سرویس‌ها و اپلیکیشن‌ها، به صورت غیر حضوری می‌کنند، نگرانی برای پرداخت هزینه مربوطه نداشته باشند.

افرادی هم که از ایستگاه‌های راه آهن اقدام به خریداری بلیت قطارهای رجا کرده‌اند، می تونند با مراجعه به ایستگاه‌ها، بلیت‌هایشان را استرداد کرده و وجه خود را دریافت کنند.

هموطنانی که تا قبل از سوم اسفند ۱۳۹۸ اقدام به خریداری بلیت قطارهای این شرکت کرده‌اند یا قطارهایشان کنسل شده است، مبلغ بلیت هایشان بدون کسر هزینه پرداخت می‌شود و برای این منظور تا ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ وقت دارند تا بلیت‌هایشان را استرداد کنند.

برای استرداد بلیت ها، داشتن لاشه بلیت یا شماره سریال بلیت‌ها همچنین نام و نام خانوادگی افرادی که بلیت به نامشان صادر شده با کارت شناسایی معتبر آنان لازم و ضروری است.

شرکت حمل و نقل ریلی رجا بعد از شیوع ویروس کرونا به کشور، همه روزه اقدامات متعددی را برای بهداشتی کردن و ایمن کردن قطارها برای سفر هموطنان با قطارهای رجا به عمل آورده که از آن جمله می توان به‌ ضد‌عفونی کردن همه نقاط تماس در بیرون و درون قطارها، استفاده از ظروف یک بار مصرف برای پذیرایی از مسافران، استفاده از کترینگ با استاندارد بالا در صنعت هوایی کشور برای تامین غذای مسافران، استفاده از ماسک و دستکش توسط ماموران قطارها، کنترل‌های قبل از سیر ماموران قطارها با دستگاه های تب سنج و غیره اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: