کد خبر: ۵۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی به مجموع اقلام احتکار شده در استان طی سال جاری اشاره کرد و گفت: تاکنون ۷۴ هزار مورد انواع ماسک، ۲۱۵ هزار دستکش‌های بهداشتی، هزار و ۵۸۹ لیتر الکل و ۵ هزار و ۸۲ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده احتکار شده از سوی نیروهای انتظامی کشف و به دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تحویل داده‌شده است.

به گزارش آوای نشاط، حسین بدری در بجنورد با اشاره به آخرین اقدامات انجام‌شده از سوی نیروهای انتظامی در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در خراسان شمالی اظهار کرد: طی این طرح از ۸ تا ۲۵ فروردین‌ماه سال جاری اقدامات لازم در راستای اجرای قانون فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین تلاش برای جلوگیری از اخلال در نظام بهداشتی استان انجام‌شده است.

وی در ادامه به تشریح این اقدامات پرداخت و گفت: غربالگری در ۱۲ نقطه ورودی به استان با مجموع ۳ هزار نیروی انتظامی در حال انجام است و این فعالیت‌ها تا زمان دستور ابلاغیه‌های جدید ادامه پیدا می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین به میزان کشفیات لوازم بهداشتی از محتکران اشاره کرد و گفت: تاکنون ۷۴ هزار مورد انواع ماسک، ۲۱۵ هزار دستکش‌های بهداشتی، هزار و ۵۸۹ لیتر الکل و ۵ هزار و ۸۲ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده احتکار شده از سوی نیروهای انتظامی کشف و به دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تحویل داده‌شده است.

وی از برخورد با متخلفان در راستای عبور از داخل شهرهای استان نیز خبر داد و افزود: در پی اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند تردد و گذر خودروهای غیربومی از داخل شهرها ممنوع بوده که در استان ۳۳۷ قبض جریمه این‌گونه خودروها صادر و ۲۶ خودرو متخلف نیز به پارکینگ منتقل و توقیف‌شده‌اند.

بدری درباره وضعیت برخورد با فعالیت غیرمجاز برخی از صنوف نیز گفت: بر اساس دستورالعمل‌های صادرشده و اقدامات نیروی انتظامی در استان، ۳۱۸ واحد صنفی که فعالیت غیرمجاز داشتند، پلمپ شدند، ۲ هزار و ۸۴۲ مورد صنف تذکر دریافت کردند و از ۲۸۳ واحد صنفی اخذ تعهد انجام شد.

وی در انتها درباره رصد اخبار و شایعات در فضای مجازی استان نیز خاطرنشان کرد: در پی انتشار برخی اخبار نادرست، جعلی و شایعه‌پراکنی‌ها در فضای مجازی استان، طی این مدت ۲۸ نفر مورد تذکر و تعهد قرار گرفتند و ۲ نفر نیز به علت انتشار اخبار کذب و شایعه‌پراکنی دستگیر شدند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: