کد خبر: ۵۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
رهبر انصار الله یمن:
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی علیه کشورهای اسلامی، گفت کسانی که در مسیر مخالفت با سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی گام برمی‌دارند در مسیر درستی قرار دارند.

به گزارش آوای نشاط، «سید عبدالملک بدر الدین الحوثی»، رهبر انصارالله یمن از مردم این کشور و ملت‌های مسلمان خواست در برابر طرح‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی و در رأس آن، آمریکا ور ژیم صهیونیستی هشیار باشند.

سید عبدالملک حوثی که امروز پنجشنبه به مناسب سخنرانی سالیانه خود به نام «فریاد بر سر مستکبران» سخنرانی کرد و گفت: «کسانی که به سمت مقابله و نبرد با آمریکا و اسرائیل حرکت می‌کنند، این افراد در مسیر درست گام بر میدارند».

او گفت که سکوت و بی‌مبالاتی در برابر توطئه‌های استکبار جهانی همان مسیری است که دشمن می‌خواهد از طریق آن، به ما مسلمانان ضربه بزند.

رهبر انقلاب یمن در اقدامات برخی از کشورهای عربی و اسلامی علیه مقاومت در منطقه اشاره کرد و گفت: «چه کسی فکر می‌کرد عربستان سعودی به سطحی از روابط با اسرائیل برسد که مقاومت فلسطین را تروریست بداند؟». او گفت که بین کشورهای عربستان سعودی و امارات عربی متحده با رژیم صهیونیستی هماهنگی امنیتی وجود دارد و این چیزی است که خود آن‌ها بدان اذعان و اعتراف کرده‌اند.

سید بدر الدین الحوثی در ادامه پیش‌بینی کرد که همکاری و روابط عربستان سعودی و امارات با رژیم اشغالگر فلسطین علنی و آشکار شود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: