کد خبر: ۳۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
مدیرکل راه‌آهن شمال با اشاره به اینکه اکنون خطوط راه‌آهن مشکل ندارند و سیل اخیر حدود 15 میلیارد تومان به راه‌آهن شمال خسارت وارد کرد، گفت: روزانه 4 تا 5 هزار مسافر با قطار شمال جابه‌جا می‌شوند.

به گزارش آوای نشاط، یوسف گران‌پاشا در شهرستان سوادکوه که در بین خطوط ریلی پل‌سفید انجام شد با اشاره به آغاز بارندگی‌های اخیر از 27 اسفند‌ماه 1397، گفت: 13 نقطه بین شیرگاه تا پل‌سفید در بالادست شاهد ریزش و رانش شد و ورود درختان در داخل مسیر باعث مسدود شدن خط  راه‌آهن شدند.

وی با بیان اینکه همکاران ما سه شبانه‌روز کار کردند که خط را موقت آزاد کردیم و خودم و همکاران در مسیر تلاش می‌کنیم، افزود: بین زیراب و پل‌سفید سه رانش بد داشتیم که زیر خطوط راه‌آهن را خالی کرد و امکان تردد قطار نبود و مسیر را در آزاد‌مهر تغییر دادیم ولی از دیروز همه قطار‌ها را به خطوط اصلی منتقل کردیم و در حال حاضر همه قطار‌ها از خطوط اصلی حرکت می‌کنند.

مدیرکل راه آهن شمال با اشاره به اینکه سه روز اول تردد متوقف بود، خاطر نشان کرد: توقف شامل دو  قطار از تهران به سمت ساری و ساری به مشهد بود که مسافران را به پل‌سفید آوردیم و با 12 اتوبوس به ساری و از ساری، مسافران را به پل‌سفید و سپس منتقل کردیم.

گران‌پاشا با اشاره به اینکه اکنون خطوط راه‌آهن مشکل ندارند و سیل اخیر حدود 15 میلیارد تومان به راه‌آهن شمال خسارت وارد کرد، گفت: روزانه 4 تا 5 هزار مسافر را با قطار شمال جابه‌جا می‌کنیم و تقریبا مسافران نسبت به مدت مشابه قبل فرقی نداشت و از مسافرانی که در روز‌های اول و دوم و سوم دچار مشکل داشتند و در روز‌های دیگر با تأخیر در تردد بودند، عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
برچسب ها: آوای نشاط ، راه آهن ، شمال
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: