کد خبر: ۴۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳
محمود الزهار عضو دفتر سیاسی حماس بیت المقدس را پایتخت ابدی جهان اسلام خواند و گفت نبرد «وعده آخرت» برای آزادی قدس و مسجد مبارک الاقصی به زودی فرا می‌رسد.

به گزارش آوای نشاط، «محمود الزهار» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز از غزه برای شرکت‌کنندگان در راهپیمایی گسترده محکومیت معامله قرن در صنعا سخنرانی تلویزیونی ایراد کرد.

به گزارش شبکه المسیره یمن، الزهار در ابتدای سخنرانی گفت: «به همه حاضران در هر وجب از خاک یمن، کشوری که به اذن پروردگار بر خائنان و مزدوران پیروز است، سلام می‌کنیم».

وی با تاکید بر اینکه هیچ اشغالگری وارد یمن نشده مگر اینکه نابود شده است، گفت: «یمنی‌ها امروز علیه معامله قرن فریاد برآوردند. ما امروز در لحظه‌ای تعیین کننده هستیم که بر مقدسات ما تاثیرگذار است. خائنان و توطئه گران امروز با تعرض به قدس آن را پایتخت اسرائیل می‌نامند در حالی که  قدس تا ابد پایتخت «لا إله إلا الله، محمد رسول الله» است».

عضو دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه غزه پرچم «وعده آخرت» را بالا خواهد برد و صهیونیسم ترامپ را سرنگون خواهد کرد، افزود: ما در تحقق نبرد وعده آخرت و آزادسازی سرزمین و بیرون راندن اشغالگران ناکام نخواهیم بود حتی اگر یک فرزند از ما باقی مانده باشد.

الزهار خطاب به خائنان سازشکار  از میان کشورهای عربی گفت: شما ضرر کردید و ملت‌های آزاده تان شما را به دلیل این خیانت پاسخگو خواهند دانست.

الزهار گفت: «عرصه یمن امروز گواه این است که شما از صهیونیسم عربی وابسته به صهیونیسم یهودی برائت جسته‌اید و ما به پروردگار و ملت یمن وعده می‌دهیم که تفنگمان را کنار نمی‌گذاریم تا وقتی که در مسجد الاقصی نمازگزاریم و پرچم اسلامی را در همه فلسطین به اهتزاز درآوریم و وقتی زمان پیروزی و آزادی فرارسید از یمن خوشبخت و بزرگ هم قدردانی خواهیم کرد».

عضو دفتر سیاسی حماس ارائه طرح معامله قرن را نقشه ترامپ برای تلافی شکست‌های داخلی خود در آمریکا دانست و گفت: رئیس جمهور آمریکا می خواهد به قیمت سرزمین و مقدسات ما دوره ریاست جمهوری خود را تمدید کند.

الزهار نبرد پیش روی وعده آخرت را اجتناب ناپذیر خواند و گفت: «این قول و عهد ماست و ما کنار نخواهیم رفت و به اذن پروردگار دیدار ما در مسجد الاقصی است».

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: