کد خبر: ۵۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۵
مایکروسافت به تازگی اعلام کرد که کاربران می‌توانند با جست‌وجو در نوار سرچ ویندوز، به اطلاعاتی درباره کرونا دست پیدا کنند.

به گزارش آوای نشاط، شیوع ویروس کرونا این روز‌ها به دغدغه اصلی کشور‌ها تبدیل شده است و تمامی کشور‌های جهان در حال انجام اقداماتی هستند تا از این طریق بتوانند ویروس کرونا را هرچه سریع‌تر از بین ببرند. امروز نیز شرکت مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا قابلیت جدیدی را به سیستم عامل خود اضافه کند تا میزان شیوع ویروس کرونا در جهان را به مردم اطلاع دهد.

بر اساس اعلام شرکت مایکروسافت قابلیت جدیدی که مایکروسافت در ویندوز ۱۰ از آن استفاده کرده است به منوی سرچ ویندوز اضافه شده که اطلاعات مربوطه را از وب سایت‌های MSN و Bing جمع آوری خواهد کرد و به کاربر نمایش خواهد داد. همچنین پس از جست‌وچو در ابزار سرچ ویندوز لینکی به کاربر نشان داده خواهد شد که کاربر به وسیله آن می‌تواند اطلاعات دقیق‌تری را در وب سایت اصلی که مایکروسافت اطلاعات را از آن بدست می‌آورد را مشاهده کند.

نمایش میزان شیوع کرونا در ابزار جست‌وجوی ویندوز ۱۰

پس از جست‌وجو کاربر گزینه Headlines را مشاهده خواهند کرد که صفحه اخبار مربوط به ویروس کرونا در وب سایت MSN را به کاربر نمایش خواهد داد. قابلیت جدید اضافه شده به ویندوز ۱۰ به صورت بروزرسانی سروری اضافه شده است و کاربرانی که بروزرسانی ماه اکتبر ۲۰۱۹ ویندوز را دریافت کرده باشند، می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند و نیازی به دریافت بروزرسانی دیگری نخواهند داشت.

همچنین در صورتی که کاربر تمایلی به مشاهده اخبار کرونا نداشته باشد می‌تواند گزینه رد کردن اخبار کرونا را انتخاب کند تا از این طریق اطلاعاتی از کرونا برای او نمایش داده نشود. همچنین مالک مایکروسافت در گذشته اعلام کرده بود که حدود ۲۵۰ میلیون دلار برای مقابله با ویروس کرونا کمک کرده است و قابلیت جددی اضافه شده به ویندوز ۱۰ دومین اقدام مایکروسافت برای مقابله با کرونا است.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: