کد خبر: ۵۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر از دستگیری قاتل و شرور فراری با هویت ( ع . ح ) معروف به گرگ بیابان پس از شش سال فرار خبر داد.

به گزارش آوای نشاط، محسن گل محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد:  روز گذشته و پس از رصد اطلاعاتی انجام گرفته توسط تیم هایی از پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر گزارشی مبنی بر حضور متهم مذکور  در شهرستان ایرانشهر ارایه شد.

وی افزود: متهم دارای سوابق کیفری متعددی  از جمله ۵ فقره قتل عمدی با سلاح گرم ، ۲ فقره آدم ربایی ، قاچاق مسلحانه مواد مخدر  ، قدرت نمایی با سلاح های جنگی غیرمجاز که بارها در فضای مجازی با انتشار کلیپ‌هایی مبنی بر تیراندازی های رگباری با تیربار گرینوف اقدام به ایحاد رعب و وحشت در بین مردم منطقه نموده بود بهمراه یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری و خودروی مسروقه با پلاک مخدوش دستگیر شد.

گل محمدی گفت: نامبرده اخیرا ضمن ترددهای مشکوک و متعدد به یکی از کشورهای منطقه اقدام به عضو گیری و  تشکیل فرقه ای منحرف با نام یاران گمنام امام زمان که عمده فعالیت آنها فعالیت مسلحانه علیه امنیت منطقه و سلب آسایش عمومی در جهت نا امن جلوه دادن استان سیستان و بلوچستان بوده نموده و در مناطق مختلف شهرستان های ایرانشهر ، دلگان و بزمان اقدام به ایجاد ناامنی می کرد بطوری که اخیرا تعداد زیادی  از مردم نجیب شهرستان های دلگان و ایرانشهر خواستار برخورد قاطع و قانونی با وی و همدستانش شده بودند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: