کد خبر: ۵۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
گردهمایی ضدانقلاب به وضوح نیت برگزار کنندگان آن را افشا کرده و نشان داد اگر روزی البته در خواب و خیال این مزدوران موفق به تسلط در ایران شوند، هر فرقه دنبال پرچم خودش که در نهایت همان تجزیه ایران است، می رود.

آوای نشاط ـ  فرشته مسلمی: حالا که تقریبا یک ماه از تاریخ شروع اعتراضات میگذرد می توان به ضرس قاطع اعلام کرد که مردم کاملا متوجه شده اند کشدار شدن اعتراضات اصلاً ربطی به مطالبات مردمی ندارد و معاندان خارج نشین با دستپاچگی درصدد بهره برداری از این فضا برای تحقق اهداف شوم خودشان هستند.

پرچم های سرگردان کارناوال برلین در حمایت از اعتراضات ایران!

 اظهارات مداخله جویانه مسئولان و دیپلمات های اروپایی و آمریکایی، هم صدایی رجوی، مصی علینژاد، وطن فروشان اینترنشنالی و بنگاه خبرپراکنی ملکه همه اسرار را هویدا کرده و نشان داد که معاندان ایران نه لزوما نظام جمهوری اسلامی، دچار سوء تفاهم شده‌اند و می خواهند از آب گل آلود پس از وقایع درگذشت خانم امینی شاه ماهی صید کنند که این بار نیز با اعلام انزجار مردم متوجه خطای راهبردی خود شدند.

حالا معلوم می شود که این انقلاب چگونه از پس این همه فتنه و ابتلائات سربلند و تبدیل به درخت تناور شده است زیرا به محض اینکه  مردم و معترضان متوجه نیت پلید فرصت‌طلبان شده‌اند راه خود را جدا کرده و مسیر دیگری را برای مطالبه گری انتخاب کردند درست است که همه ما با مشکلات اقتصادی و بعضاً شهروندی مواجه هستیم اما مطمئناً بازیچه دسته تجزیه طلبان ای که نمونه آن را در کارناوال برلین دیدیم نخواهیم شد.

این گردهمایی به قدری از هدف اصلی خودش دور شد که مدافعان برگزاری و حامیان آن هم به حامد اسماعیلیان طراح این برنامه تاختند که چرا با نام اتحاد ایران به تجزیه طلبان تریبون داده است.

فقط کافی است نگاهی به عکس های برلین بیندازیم همه هستند الا افرادی که دغدغه ایران را دارند؛ پرچم های اقلیم کردستان، جدایی‌طلبان بلوچستان، گروهک الاحوازیه، جدایی‌طلبان آذربایجان چنان به اهتزار درآمده است که ناچار به برگزاری گردهمایی اجاره ای شدند.

هر گروه پرچم خودش را آورده بود و همین تصویر کافی بود تا کاریکاتوری بودن همدلی این اقلیت معاند با ایران و مصالحش را دریابیم.

پرچمی که وسطش ستاره داشت و در برلین به عنوان نماد ایرانی ها خودنمایی می کرد متعلق به گروهک تروریستی تجزیه طلب الاحوازیه بود که خواهان جدایی خوزستان هستند.

اکثریت بزرگ در این تجمع رو تجزیه طلبان و منافقین تشکیل دادند و همینطور پناهنده های بلاتکلیف که دنبال گرفتن اقامت هستند . تعدادی سلطنت طلب هم اعلام حضور کرده بودند

پرچم دیگر متعلق به تجزیه طلبان کرد متعلق به گروه تروریستی «کومله» به سرکردگی «عبدالله مهتدی» است؛ کومله با توجه به وقوع انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ و ایجاد خلاء قدرت در مناطق مرزی، از فضای به وجود آمده علی الخصوص در شهر سنندج سوء استفاده کرد و جنایت هایی متعددی را علیه کردنشینان غیور مرتکب شد که یادآوری آنها بسیار اندوهبار است.

پرچم بعدی متعلق به گروه تجزیه طلب موسوم به سازمان جامعه آزاد و دمکراتیک شرق کردستان (کودار) وابسته به ترویست‌های پژاک بود.

 کردهای تجزیه طلب شمال سوریه ، تجزیه طلبان بلوچ‌ و حامیان جریان تجزیه طلبی پان‌ترکیسم نیز در تجمع برلین حاضر بودند.

 پرچم بنفش فمنیست‌ها و پرچم همجنس‌بازان نیز در تجمع برلین برافراشته شد و حتی دو نفر پشت تریبون آمده و خواستار آزادی برای کارگران جنسی و افراد همجنس باز شدند!

گردهمایی ضدانقلاب به وضوح نیت برگزار کنندگان آن را افشا کرده و نشان داد اگر روزی البته در خواب و خیال این مزدوران موفق به تسلط در ایران شوند، هر فرقه دنبال پرچم خودش که در نهایت همان تجزیه ایران است، می رود.

عجیب است این افراد حتی برای ظاهر سازی هم نتوانستند یکپارچه شوند و حداقل در همین چند ساعت، وحدت حول محور یک پرچم را تمرین کنند و یک تصویر واحد را از خودشان به نمایش بگذارند شاید با این ترفند باور کردن شعارهای پوشالیشان هم امکان پذیر بود.

این اقلیت ضدایرانی تا حدی دچار خطای محاسباتی شدند که آرمان اصلی ایرانیان که همان دفاع از تمامیت ارضی و یکپارچگی وطن است را فراموش کردند چگونه ممکن است دلاورانی که جهالت داعش و غرب وحشی را در مرزهای بیرون از ایران تحمل نکرده و به حمایت عراق و سوریه پرداختند اجازه تجزیه ایران را بدهند.

دشمن طی این چهل و چهار سال بارها این راه بی حاصل را طی کرده و هر بار خفت بار تر از نوبت قبل در برابر اراده ملت یکپارچه ایران زمین خورده و چاره جز تسلیم نداشته است

بنابراین خط و ربط این افراد را باید از همان سفارتخانه ها و لیدرهایی گرفت که نسبت به تحریم های ظالمانه دولت های غربی و امریکا ساکت هستند و در این بزنگاه به نام شعار زن زندگی ازادی خواستار لغو جام جهانی و اخراج سفرا هستند و تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل و حرف آخر همان است که رهبری فرمودند اینها با اصل ایران قدرتمند مشکل دارند و باقی بهانه است

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: